Home / پاکستان / عبد القادر پٹیل نے ناقابلِ یقین بات کہہ دی

عبد القادر پٹیل نے ناقابلِ یقین بات کہہ دی

Sharing is caring!

پاکستان پیپلزپارٹی کے رہنما رکن قومی اسمبلی عبدالقادر پٹیل نے مراد سعید کے بیان پر ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ مراد سعید کی چیخیں بتارہی ہیں کہ پی ایم ہاؤس میں گڑ بڑ ہے۔ اپنے بیان میں قادر پٹیل نے کہاکہ قوم این آر او نہیں بلکہ عمران خان کا استعفیٰ مانگ رہی ہے، مراد سعید بتائیں کہ علیمہ باجی کو کس نے این آر او دیا ۔ انہوںنے کہاکہ بدقسمتی سے وزیر اعظم خود شوگر مافیا کے ڈیڈی بنے ہوئے ہیں، وزیر اعظم کا اقتدار چند دنوں کا مہمان ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وفاقی وزیر نے کہا کہ پاکستان میں روزانہ این آر او لیگ لگی رہتی ہے، ان کی کہانی این آر او سے شروع ہوئی، قومی اسمبلی میں انہوں نے تحریری این آر او مانگا، پھر یہ گلی محلوں اور سڑکوں پر نکل آئے۔ مراد سعید نے کہا کہ اپوزیشن کے تمام جلسے ناکام ہوئے، انہوں نے 34 نکات کا این آر او مانگا۔ وفاقی وزیر نے کہا کہ پی ڈی ایم نے الیکشن کمیشن کے سامنے تماشا لگایا، اپوزیشن نے الیکشن کمیشن میں رسیدیں دکھانا تھیں، ان کے پاس ریکارڈ نہیں ہے، یہ الیکشن کمیشن میں رسیدیں جمع نہیں کرانا چاہتے،اگر یہ ریکارڈ دکھاتے ہیں تو ان کی امریکہ اور دوسرے ممالک میں کمپنیاں سامنے آجائیں گی۔

مراد سعید نے کہا کہ ابھی تو میں نے اسامہ بن لادن والے پیسوں کا ذکر نہیں کیا، ان کو خوف ہے اس لئے ریکارڈ جمع نہیں کرا رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ای یو ڈس انفولیب دیکھ لیں انڈیا کس طرح فیک ویب سائٹس ، اور فیک نیوز سے پاکستان کے خلاف پروپیگنڈہ کر رہا ہے، ڈس انفولیب کی رپورٹ دیکھیں دوسری طرف آزاد بلوچستان کا نعرہ دیکھیں، مزار قائد کی بے حرمتی، لاہوریوں کی بے حرمتی دیکھیں۔ وفاقی وزیر نے کہا کہ پی ڈی ایم نے پارلیمان میں پاکستان کی جیت کو متنازع بنانے کی کوشش کی،نواز شریف کی لندن میں لابیسٹ سے بات ہوئی،دو نکات پر نواز شریف نے لابی کرنے والوں سے بات کی، نواز شریف کی لابیسٹ کے ساتھ پاکستان آرمی کے خلاف اور پاکستان کو کمزور کرنے پر بات ہوئی، اجمل قادری کا تعلق نواز شریف کی جماعت سے تھا۔

مراد سعید نے کہا کہ وزیرِاعظم عمران خان کا موقف وہی ہے جو قائد کا موقف تھا، عمران خان نے اقوام متحدہ میں کشمیر کے ساتھ فلسطین
کی بات کی، پچھلی حکومت میں ختم نبوت قانون میں ترمیم کی کوشش کی گئی، گریٹر گیم پلان میں ان کا کردار واضح ہے، عمران خان آخر کشمیر کا سفیر بنا، کلبھوشن کو رنگے ہاتھوں پکڑا یہ ان کا نام تک نہیں لے سکتے تھے۔ انہوں نے کہا کہ ختم نبوت کے حوالے سے عمران خان نے پوری دنیا کو آگاہ کیا، ہم نے خیبر پختونخواہ میں ختم نبوت کے باب کو سلیبس کا حصہ بنایا۔ وفاقی وزیر مراد سعید نے کہا کہ مسلم لیگ نے جے سجن جندال اور مودی سے ذاتی تعلقات قائم کیے، مریم نواز نے پی ٹی آئی پر اسرائیل اور بھارت کے لوگوں سے فنڈگ کا الزام لگایا، مریم نواز نے جن دو لوگوں کا نام لیا وہ پاکستانی نکلے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت شفافیت پر یقین رکھتی ہے،ہم سمجھتے ہیں ماضی میں این آر او سے ملک کا نقصان ہوا،ہم انہیں این آر او نہیں دیں گی. وفاقی وزیر نے کہا کہ پاکستان تحریک انصاف نے الیکشن کمیشن میں چالیس ہزار پاکستانیوں کا ڈیٹا دیا، کیان لیگ اور پیپلز پارٹی ایک ہزار لوگوں کا ڈیٹا بھی دے سکتی ہیں۔

About admin

Check Also

Top 25+ Creative Bamboo Fence Ideas

The fence of the house in addition to functioning as a protector of the house …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *